Часто задаваемые вопросы
Все темы Напишите письмо Закрити
?
Технічна підтримка+38 (056) 787-32-76
× Логін або пароль введено неправильно. Спробуйте ще раз.

BAS ОСББ (Бета-версія)

   Програма "BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях" – інноваційне рішення, що охоплює всі необхідні завдання для успішного управління та обліку на підприємствах житлово-комунальної сфери будь-якої форми власності. Вона створює єдину інформаційну систему, спрощуючи керування різними аспектами діяльності.
   Система спроектована виключно для управлінського обліку, забезпечуючи зручний та ефективний інструмент для контролю над різними видами операцій. Рекомендується додатково придбати програму  "BAS Бухгалтерія" для бухгалтерського та податкового обліку, але вже зараз можна використовувати прикладне рішення для спільної роботи, обмінюючи документами.
   Для підприємств зі складною структурою, що включають декілька організацій, програма надає можливість ведення управлінського обліку для кожної з них окремо.
   Ведення управлінського обліку базується на даних, зафіксованих в документах, що забезпечує їхню точність і відображення в різних розділах системи. Факти операцій вводяться один раз і використовуються для формування різноманітної звітності.
   Програма дозволяє реєструвати та формувати первинні документи господарської діяльності, надаючи електронні аналоги паперовим документам. Це робить можливим зручне реєстрування господарських операцій в системі.
   Аналітичні звіти, що доступні в програмі, дозволяють користувачам отримувати інформацію за всіма можливими розрізами обліку.
   Окрім цього, ви маєте можливість налаштовувати рівень деталізації і критерії відбору даних в звітах, формуючи власні варіанти налаштування.
   Основні функціональні можливості програми включають автоматизацію обчислення вартості послуг, коригування вартості з урахуванням пільг і субсидій, реєстрацію взаєморозрахунків зі споживачами, визначення сум для відшкодування, облік грошових коштів та аналіз стану взаєморозрахунків.

Програма має такі основні функціональні можливості:

  • Автоматизація обчислення вартості кожної з наданих споживачам послуг відповідно до діючих тарифів, норм та умов, що впливають на результати обчислень
  • Коригування вартості кожної наданої споживачеві послуги за наявності пільг і субсидій у споживача
  • Реєстрація сум взаєморозрахунків із споживачами послуг з кожної з наданих послуг з урахуванням пільг і субсидій
  • Визначення сум грошових коштів, що підлягають відшкодуванню керуючій організації державними структурами, які компенсують витрати керуючої організації, що пов'язані з наданням пільг і субсидій
  • Облік сум взаєморозрахунків за кожною з наданих послуг з державними структурами, компенсуючими витрати керуючої організації, які пов'язані з наданням пільг і субсидій
  • Формування друкованих форм квитанцій на оплату споживачам послуг
  • Облік отриманих грошових коштів від споживачів послуг
  • Облік отриманих грошових коштів від державних структур, компенсуючих витрати керуючої організації, які пов'язані з наданням пільг і субсидій
  • Аналіз стану взаєморозрахунків із споживачами послуг
  • Аналіз стану взаєморозрахунків з відповідальними державними структурами

Швидкий початок роботи

Для оперативного старту використання прикладного рішення передбачено спеціальний процес, який включає десять етапів. Порядкові номери цих етапів вказують на послідовність їх виконання: після завершення роботи на першому етапі рекомендується переходити до другого і так далі.
  • Параметри обліку
  • Інформація про організацію
  • Будівлі
  • Об'єкти особових рахунків
  • Послуги
  • Пільги
  • Тарифи
  • Список фізичних осіб
  • Особові рахунки
  • Введення початкових залишків

Особові рахунки

"BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях" забезпечує можливість виконання всіх операцій, пов'язаних з особовими рахунками.
Особовий рахунок у даному прикладному рішенні – це комплексна інформація, необхідна для розрахунку вартості комунальних послуг, що надаються власникам особового рахунку керуючою організацією.
Для кожного особового рахунку встановлюються такі характеристики:
  • Об'єкт особового рахунку: квартира, частина квартири, офіс, паркінг тощо
  • Характеристики об'єкту особового рахунку: загальна, додаткова, житлова, опалювана площа
  • Відповідальний власник: особа, на яку оформлений особовий рахунок
  • Кількість осіб, які мешкають і які є зареєстровані, на території об'єкту особового рахунку
  • Список послуг, що надаються керуючою організацією, власникові особового рахунку (і членам його сім'ї)
  • Спосіб визначення об'єму споживання для кожної послуги: за нормами або за приладами обліку
  • Паспортний стіл з уточнюючою інформацією за кожним споживачем послуг, з часткою власності та за ступенем спорідненості
  • Прилади обліку для визначення об'ємів споживання послуг
  • Уточнювальна інформація для визначення об'ємів споживання послуг з норм
  • Тарифи на послуги, що надаються
  • Пільги, що надаються відповідальному власникові особового рахунку і членам його сім'ї
  • Субсидії, що надаються власникові особового рахунку і членам його сім'ї
  • Регіональні субсидії, що надаються власникові особового рахунку і членам його сім'ї

Прилади обліку

"BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях" надає можливість здійснення таких операцій, які пов'язані з приладами обліку:
  • Ведення списку приладів обліку
  • Реєстрація технічних характеристик приладів обліку
  • Закріплення приладів за особовими рахунками із вказанням початкових значень
  • Відключення приладів обліку
  • Щомісячна реєстрація показань приладів обліку
  • Реєстрація демонтажу приладів для перевірки
  • Реєстрація монтажу приладів після перевірки
  • Нарахування та взаєморозрахунки
В даному розділі відбувається розрахунок та коригування вартості ЖКП, яке було надано споживачам протягом місяця, формування квитанцій на оплату цих послуг, реєстрація отриманих грошових коштів за надані послуги та аналіз стану взаєморозрахунків із споживачами послуг, постачальниками та фондами.
У розділі здійснюються такі операції:
  • щомісячні нарахування за особовими рахунками
  • перерахунок за особовими рахунками за попередні місяці
  • виконання разових нарахувань за особовими рахунками
  • виконання розподілу додаткових нарахувань
  • нарахування пені за особовими рахунками
  • У розділі також можна реєструвати рух грошових коштів:
  • надходження безготівкових грошових коштів від відповідальних власників особових рахунків і фондів
  • оплату готівковими грошовими коштами постачальникам
  • надходження готівкових грошових коштів від відповідальних власників особових рахунків

Запаси

"BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях" автоматизує наступні операції з управління запасами:
 
  • ведення кількісного обліку запасів на різних складах підприємства,
  • закупівлю послуг ЖКГ від постачальників,
  • придбання інших послуг у постачальників.
Під терміном "запаси" розуміються витратні матеріали, запасні частини та інструменти, які використовуються для виправлення несправностей на технічному обладнанні споживачів послуг та для проведення планових ремонтів житлових комплексів.
 

Аварійно-диспетчерська служба

Служба управління аварійними ситуаціями в програмі "BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях" відображає взаємодію між споживачами послуг та керуючою організацією у наступних областях:
  • Проведення планових ремонтів житлових і нежитлових об'єктів.
  • Усунення аварійних ситуацій на технічному обладнанні споживачів.
  • У розділі "Аварійно-диспетчерська служба" виконуються такі кроки:
  • Реєстрація заявок від споживачів послуг.
  • Уточнення потреб заявників.
  • Визначення фахівців, відповідальних за виконання робіт.
  • Узгодження потреб у запасах для виконання робіт.
  • Визначення наявності необхідних запасів та їх закупівля від служби постачання.
  • Постановка завдань виконавцям на виконання робіт.
  • Реєстрація підтвердження виконавців про завершення робіт та використані запаси.
  • Реєстрація підтвердження від заявників про використані матеріали, витрачений час та оцінка якості робіт.
  • Оформлення документів для служби нарахувань і взаєморозрахунків, що відображають вартість виконаних робіт та витрачених матеріалів у відпускних цінах.
  • Аналіз стану заявок. 

Паспортний стіл

Розділ призначений для створення робочого середовища фахівця, який виконує обов'язки працівника паспортного столу.
Цей розділ є самостійним: інформація, яка накопичується в ньому, не використовується в інших розділах системи обліку.
В програмі автоматизовані наступні операції:
  • Ведення списку фізичних осіб, які потребують реєстрації.
  • Первинна реєстрація відповідального власника особового рахунку та оформлення та друк облікової форми А1 для відповідального власника особового рахунку.
  • Первинна реєстрація членів сім'ї власника особового рахунку та друк зміненої облікової форми А1 для власника особового рахунку.
  • Внесення даних про зміни форми А1 та друк відповідної зміненої облікової форми А1 для власника особового рахунку.
  • Зняття з реєстрації фізичних осіб та друк зміненої облікової форми А1 для власника особового рахунку.

Голосування споживачів послуг


Система "BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях" автоматизує процес підготовки та проведення загальних зборів власників, розрахунок результатів голосувань і зберігання історії зборів і голосувань.
Процес організації зборів голосування складається з наступних етапів:
  • Визначення правил, за умови дотримання яких, результати голосування набувають законної сили
  • Підготовка до проведення голосування
  • Реєстрація факту проведення зборів
  • Аналіз результатів голосування
В системі готування до голосування здійснюється формування переліку питань, які будуть виставлені на голосування. Ці питання можуть мати організаційний характер і не пов'язані з матеріальною вартістю. Для кожного питання, крім його найменування, визначається розширений опис, що може містити різноманітну інформацію, таку як термін виконання, перелік платників, строки оплати, вартість і інше.
Результатом підготовки до проведення зборів є:
  • Друкована форма оголошення, причому з кожного питання, виноситься на голосування, створюється окрема форма. У формі вказується питання, час і місце голосування, склад учасників
  • Друкована форма протоколу голосування, в який заноситься інформація про результати поіменного голосування
  • Друкована форма іменного бюлетеня для голосування

Управління взаємодіями

"BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях" надає набір функцій для управління взаємодіями.
У розділі розміщені основні налаштування для таких інструментів:
  • Telegram бот
  • Сайт ЖКГ
  • SMS повідомлення
  • Налаштування Telegram бота виконується в декілька етапів:
  • Налаштування зв’язку з Telegram
  • Створення нового користувача
  • Управління користувачами Telegram
  • Налагодження клавіатур Telegram
Telegram бот використовується для зв’язку з відповідальними власниками особових рахунків. Відповідальні власники матимуть змогу переглядати інформації по заборгованості, показань приладів обліку та отримувані повідомлень по внесенню оплати по особовим рахункам.

Налаштування та адміністрування

"BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях" пропонує набір сервісних можливостей, пов'язаних із функціональністю програмного продукту.
В розділі визначаються основні конфігураційні параметри системи.
Додатково, у цьому розділі надаються такі можливості:
  • Реєстрація користувачів та призначення їм ролей і прав.
  • Аналіз активності користувачів з використанням журналу реєстрації.
  • Перегляд списку активних користувачів.
  • Обмін даними.
  • Повнотекстовий пошук об'єктів.
  • Видалення обраних об'єктів.
  • Встановлення обмежень на зміну даних за певні дати.
  • Резервне копіювання інформаційної бази.
  • Оновлення програмного забезпечення.
  • Відновлення інформаційної бази.

Інші додатки

Ваше приложение готовится к использованию. Пожалуйста, подождите.
Ваша особиста інформація під надійним захистом. Ваш браузер зєднується з сайтом по захищеному протоколу HTTPS.
Сайт використовує SSL-шифрування для всіх переданих даних.
Иконка ожидания Ваша програма готується до використання. Будь ласка зачекайте.
Вгору